Jari Ullakko

Creative/Designer/Investor at FARM STHLM / ByTheNetwork

Jari Ullakko asuu ympäri vuoden Inkoon ulkosaaristossa. Stora Ångestöstä käsin hän työskentelee kansainvälisten yritysten luovana strategina. Jarin näkemys on, että maailmassa, jossa instituutiot ovat menettäneet uskottavuutensa brändeillä on mahdollisuus rakentaa kestävää liiketoimintaa tuottamalla vähemmän harmia ja enemmän arvoa.

Taustana Jarilla on yli 30 vuoden kokemus kansainvälisestä brändien rakentamisesta. Valmistuttuaan M.A.:ksi Sveitsissä hän osallistui Audi brändin täydelliseen uudelleen rakennukseen AUDI TT konsepti projektin avulla Saksassa, Itävallassa, Yhdysvalloissa ja Japanissa. Seitsemän Audi vuoden oppi - Brändejä ei rakenneta kampanjoilla ja teot puhuvat puolestaan - on yhteiskunnan muutoksen mukana vain vahvistunut arvon tuottamiseen ja harmin minimoimiseen.

Urallaan Jari on toiminut maailman tunnetuimpien brändien kuten Lexus, Electrolux, Bang & Olufsen, ja HellyHansen globaalissa liiketoiminnan muutoksessa. Hän on yksi kansainvälisen Indietoimisto ketjun www.bythenetwork.com perustajista ja työskentelee FARM STHLM toimiston luovana strategina.

Jari on ainoana suomalaisena palkittu mm. kahteen kertaan kansainvälisen D&AD design ja markkinointi kilpailun Yellow Pencilillä, sekä Cannes Lions kilpailun Grand Prixillä.

Saaristomerellä Jariin voi törmätä muun muassa Naval Architect Tore Holmin vuonna 1939 suunnitteleman kuvankauniin mahonkisen 5Metre veneen Saga II skipperinä.

Winter Camp torstaina 25.1. Jari heittää lätkäräpin aiheella MARKKINOINTI PALVELUNA. Siinä kerrotaan, kuinka tutkimusdata on markkinoinnin, CSR:n ja palveluarvon luomisen väline.

Talks

Markkinointi palveluna

Winter Camp