Tommi Lähde

perustaja & CEO, the other danish guy

60° 8' 32" N, 21° 19' 55" E

''Tämä on nyt ainoa saaristoaiheinen kuva tähän hätään. Sekin lienee käyttötarkoitukseensa sopimaton - vai onko sittenkään?’’

’’Tätä profiilikuvaa käytin, kun lanseerattiin 1.maailmassa alushousut, jotka on tehty meriin joutuneesta muoviroskasta’’

Siinä muutama virke mieheltä, joka luotsaa suomalaisen kalsarialan rohkeinta brändiä the other danish guy.

Kuva on otettu Berghamnin Roskärillä kesällä 1974. Sen jälkeen Tommi Lähteen matka on kulkenut syrjäisen saariston kivenlohkareelta mainosmaailmaan, Nelosen markkinointiin ja lopulta hiertävien kalsarien inspiroimana the other danish guyn perustajaksi.

Tähän asti siitä voidaan puhua vähintäänkin vaiherikkaana seikkailuna. Siinä strategisen brändin rakennuksen taidot on testattu ja hiottu uudelle tasolle kerran tai sata.

Torstaina 25.1. Tommi lähde astuu Winter Campin lavalle jakamaan oljenkorret, mistä ja miten syntyy rohkea brändi. Sellainen joka ei tapa tylsyyteen ja samalla kunnioittaa palloa, jolla elämme. Kuuntele setti ja tiedä

  • miten bränditarinastasi puhuvat kaikki nekin, jotka eivät ole eläessään kertoneet ainuttakaan tarinaa
  • mitä Tommi on matkallaan oppinut tarinasta ja miten siitä on tullut erottamaton osa liiketoimintaa.

the other danish guy

’Only three balls matter. Two of your own and the one we live on.’

Perustettu 4.8.2015

Tutustu itse: https://theotherdanishguy.fi



Talks

We're not on a mission to change the world

Winter Camp