Tommi Lähde

founder & CEO, the other danish guy

60° 8' 32" N, 21° 19' 55" E

"Det här är för närvarande den enda skärgårdsbilden. Den verkar vara olämplig för sitt ändamål - eller är den det ändå?"

"Jag använde den här profilbilden när vi lanserade de första kalsongerna i världen som är tillverkade av plastskräp som hamnat i havet."

Det är några meningar från mannen som leder det finska kalsialandets djärvaste varumärke, the other danish guy.

Bilden togs på Roskär i Berghamn sommaren 1974. Sedan dess har Tommi Lähtees resa gått från en avlägsen skärgårds sten till marknadsföringsvärlden, Nelas marknadsföring och slutligen som grundare av the other danish guy, inspirerad av irriterande kalsonger.

Hittills kan det beskrivas som en minst sagt händelserik äventyr. Färdigheterna i att bygga ett strategiskt varumärke har testats och slipats till en ny nivå en eller hundra gånger.

På torsdag den 25 januari kliver Tommi upp på Winter Camps scen för att dela med sig av strån om hur och varifrån ett djärvt varumärke uppstår. Ett som inte dödar tristess och samtidigt respekterar den boll vi lever på. Lyssna på setet och veta

hur din varumärkesberättelse talar till alla, även de som aldrig har berättat en enda historia i hela sitt liv

vad Tommi har lärt sig om berättelsen på sin resa och hur den har blivit en integrerad del av verksamheten.

the other danish guy

Endast tre bollar spelar roll. Två av dina egna och den vi lever på.

Grundat 4.8. 2015

Utforska själv: https://theotherdanishguy.fi

Talks

We're not on a mission to change the world

Winter Camp